Snuppananni

Julfirande x3

Publicerad 2010-12-27 10:45:12 i Vardagens påhitt,

Ja då var julen över för detta år. Första året att fira som en egen familj. Rasmus fick massor med paket av tomten och resten av släkten. Innehållet i paketen var helt oviktiga för honom, de roligaste var paketsnören o papper. Det var gott att tugga på.

Har som rubriken lyder alltså firat julafton 3 gånger på 3 dagar. På självaste julafton så var vi hemma hos oss med mina bröder och firade. Nr 2 var hos Svärmor/grannen/farmor på juldagen. Var även till sandviken och hälsade på mamma/mormor en vända. Nr 3 var hos svärfar/farfar på annandagen.

Nu när man är vuxen o har egna barn så vet man inte riktigt vad man ska önska sig. Men jag fick massor med fina saker ändå. Strumpor med värmeslinga, en digital fotoram, 2 st usb minnen, Raggsockar, Volvos nagellack, fårskinnstofflor, o en hel del mer saker.

Rasmus han fick massor med kläder, både sånna han kan ha nu och sånna han växer i, en traktor med släp, en lastbil, Lego Duplo flygplan o en gosekatt o lite badleksaker. Så nu har jag tagit fram en fin rosa plastback som han kan ha alla sina leksaker i.

Våran alldeles egen lilla jultomte:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela