Snuppananni

Nyfiken

Publicerad 2010-12-07 13:52:12 i Vardagens påhitt,

Stefan har schasat ut mig från vardagsrummet för att han ska kunna slå in mina julklappar som han har köpt idag. Jag blir så nyfiken på vad de kan vara. Kanske ska smyga mig dit o tjyvkika?? NEJ de blir inge bra då förstör jag ju de roliga på julafton.
Eller vad vet jag, de kanske rent av är födelsedagspresenter. För jag fyller ju år på söndag. Hela 27 år. Usch va gammal jag börjar bli.
Konstigt att han har kunnat köpa nått till mig, när jag inte ens vet själv vad jag önskar mig.

Jag lyckades iaf hitta en sista julklapp till min lillebror Johnny. Får hoppas att han blir nöjd.
Shoppade även lite grann till Rasmus, stackars barn som redan har så mycket fick ännu mer.  Men kunde inte låta bli Hittade en body med en fluga eller om de var slips tryckt på och med en svart väst fastsydd utanpå. Han kommer ju bli skitstilig min lilla gubbe. Hittade även en mössa som jag har letat efter men som var slut sist jag skulle köpa den.


Den kommer nog sitta fint på hans lilla huvud nu under vintern.

De var väl de om detta. Nu ska jag nog gå å kika om herrn är klar med mina paket så jag kan få gosa lite med sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela