Snuppananni

Mopedbil och Soffmys.

Publicerad 2010-12-06 16:53:54 i Vardagens påhitt,

Här har de inte hänt mycket..
Jag o Ramus försökte hålla oss inne förra veckan då de var 13-20 grader kallt ute. Då hände de inte så mycket spännande.

I går däremot så åkte vi till Björsjö och hämtade hem lillebror och hans förbannade Mopedbil som bara går sönder hela tiden. Nu har vi fyllt växellådan med olja 3 gånger på ungefär lika många veckor. Så nu tröttna vi ur på att åka dit o laga den.  Vi tog helt enkelt släpvagnen med oss och tog med oss bilen hem. Så idag på förmiddagen så rev Stefan ner den och tog med den till jobbet för att tvätta av den allt äckel. Får väl se hur mycket som behöver bytas i den när han skruvar isär den.

Nu har jag precis klivit ur soffan efter ha suttit med en sovande Rasmus i famnen. Han somnade o skulle sova middag vid 2 som vanligt med vaknade vid 3 o var vrålhungrig. Efter lite mat så somnade han så snällt i min famn och sov där till nyss. Är lite bortdomnad i kroppen efter att suttit med han i ca 1,5 timme. Men så mysigt de är. De gäller att ta vara på den här tiden och bara njuta.
Nu sitter han o studsar i sin hoppgunga och är så nöjd.

Blir o hämta lillebror vid  tåget i kväll, när han kommer hem efter jobbet. Men fram till dess så blir de mys och bus med Rasmus.

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela