Snuppananni

Volvo lanserar nagellack

Publicerad 2010-12-18 21:30:19 i Vardagens påhitt,

Ja de är sant!

Volvo lanserar sin nya s/v 60 och passar samtidigt på o lansera en serie nagellacker. perfekt för den som vill matcha sig själv med sin nya bil.

Detta fick jag under kvällen höra av inga mindre än min sambo och en killkompis till oss. Dessa två är alltså killar och har koll på dessa saker. Jag blev helt paff och var bara tvungen att leta fram en bild på dessa lacker.
Då jag älskar nagellack så är ju detta verkligen en perfekt julklapp åt mig.

De finns i färgerna: Vibrant Copper, Cosmic White, Passion Red och Ember Black.

Jag ska nog planera in ett besök hos våran Volvo handlare Rolf Ericsson Bil, antigen i morgon eller på måndag för ett inköp av dessa härliga färger. En julklapp till mig själv.

Även om jag inte själv äger någon Volvo, utan skjutsar runt mig o sonen i en superfin Saab istället så måste jag erkänna att jag gillar Volvo. Detta visar ju på kreativt tänkande och riktar sig lite åt oss kvinnor för en gång skull. Annars brukar de bara vara tillbehör för de manliga könet eller för barn.

Nu ska jag återgå till nagellacksskvallret med pojkarna samt kika klart på Göta Kanal -  Eller vem drog ur proppen.




Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela