Snuppananni

Trött...

Publicerad 2010-07-26 12:12:21 i Vardagens påhitt,

Snacka om att man inte hinner med just någonting när man har en liten bebis. Om han inte äter så ska han ha en ren blöja eller mysa lite.

Har varit iväg på mycket roliga o spännande saker sedan Rasmus kom. Senast nu i lördags så var vi iväg till Borlänge Street Open och kikade på Dragracing. Rasmus sov gott nästan hela dagen i vagnen. Tror inte han märkte så mycket av allt oljud runt honom när han hade sina fina Peltor Kid på sig.

Har även varit till Stefans Farmors stuga i Mångberg och hälsat på lite släktingar. Han verkar tycka om att åka bil för han somnar så fort vi åker nånstans.
Växer som ett ogräs gör han oxå. Sist vi var på Bvc så vägde han 3680gram o var 53cm lång. Då bara 12 dagar gammal. Han hade ökat 300gram o växt 1,5cm på 5 dagar. Får hoppas han planar ut lite för annars kommer han inte vara en liten bebis nå länge. Får väl se vad dom säger på torsdag när vi ska dit igen.

Nu ska jag försöka ladda om mina batterier så jag orkar med mig själv igen, för nu är jag trött. Min bror är här och hälsar på oss och jag känner mig osocial till tusen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela