Snuppananni

Dålig uppdatering igen

Publicerad 2010-06-28 09:23:49 i Vardagens påhitt,

Nu har jag varit usel på att uppdatera här igen. Fy på mig. Men det har vart så fullt upp om dagarna så jag har inte haft tid att vara vid datorn riktigt.

Än ha rde iaf inte kommit någon Bebis till oss, men nu är de bara 6 dagar kvar till beräknat datum så nu kan de ju bli när som helst.

Midsommar helgen har varit lugn. Jag o älsklingen har umgåtts med våran däckkrängare Daniel o grillat o haft trevligt. Igår kom dom på den briljanta iden att åka o bada. Så efter grillmaten igår så drog vi iväg till Dammsjön för att dom skulle få doppa sig en sväng. Själv så har jag inte varken lust eller ork att bada. O inte äger jag nån bikini heller som jag kan ha. Så bada får bli till nästa sommar.

Idag så blir de nog ganska lugnt tror jag. Måste åka o handla lite frukostmat bara o göra ett ärende på banken. Sen blir de nog sola för hela slanten. Ska även till en vän på kalas ikväll. Han fyller system så då lär vi åka o gratta med nån skoj present.

Nä nu ska jag plocka ur tandborsten ur munnen o gå ut en sväng. Hjärtat har nyss dragit iväg till jobbet för att laga sin mammas bil. Inte lätt att hålla sig från jobbet när man har semester värkar de som. Tror han skruvat bil alla dagar utom 2 sedan han gick på semester för en vecka sen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela