Snuppananni

Sockerkaka

Publicerad 2010-06-01 12:46:28 i Vardagens påhitt,

Detta var en långsam och seg dag.
Jag vet nog vad det beror på men ändå.

Jag vill ju bara åka o hämta våran barnvagn.Älsklingen slutar inte förrän 16.00 o ska sen cykla hem.
Sen ska de ätas mat oxå innan de blir nån vagnhämtning. Suck!

Men nu har jag iaf fördrivit tiden lite grann med att läsa nya bilsport och bakat mig en sockerkaka. Får hoppas att den blir god bara. Men med min otur så blir den väl bara torr och smulig och inte alls lika mjuk o go som min lillebrors sockerkakor som han brukar baka, trots att de är samma recept.
Kom även på att jag måste nog införskaffa mig en ny slickepott också. Den gamla börjar bli lite väl stel och torr efter några års (20) användning.

Snart så är de även dags att varmköra bilen lite och bege sig mot bilprovningen för årets Dom. Får innerligt hoppas på ett blankt papper även i år. Har varken inkomst eller lust till att laga med nån bil.

Nej nu blir de avsmakning av varm sockerkaka o kall mjölk tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela