Snuppananni

v 39+ 2

Publicerad 2010-06-30 14:54:40 i Vardagens påhitt,

Då börjar de sakta närma sig de magiska datumet. Söndag 4 Juli är de väl tänkt och beräknat att vi ska gå från 2 till 3.
Var till barnmorskan idag och kollade så allt så bra ut. Fick träffa en ny denna gång för min vanliga är på semester.
Alla värden såg bra ut så lill*n verkar må bra där inne i magen.

Mitt blodtryck låg på 120/70.
Sf måttet: 35cm
Hjärljuden 136 slag/min.

Senaste veckorna så har lill*n bökat o knölat runt oerhört mycket. Trycker ut rumpan/ryggen så magen blir alldeles sned. Kvällarna när jag försöker sova så är de ett himla liv så ibland är de svårt att somna.

Nu går jag bara och längtar till våran groda vill komma ut till oss. Får hoppas den bestämmer sig för att komma på utsatt dag eller nån dag efter. Har nämligen tänkt åka till Rättvik på Volvoträff på lördag. Är väl tänkt att vi ska ställa ut våran familjeracer. Men är de så att grodan behagar komma tidigare så blir de ju säkert en ny träff nästa år igen.

Undra om de blir målarkläder nu framåt eftermiddagen?! Skulle behöva slipa lite spackel på köksluckorna och grundmåla dom så dom blir klar nångång. Älskade har nyss åkt till jobbet för att tömma ACn på Evon. Sen ska väl han bo i garaget resten av eftermiddagen/kvällen för att skruva. Så jag lär väl ha något att roa mig med jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela