Snuppananni

Bm-besök o bilrecond

Publicerad 2010-05-06 15:49:19 i Vardagens påhitt,

Då har jag vart till Barnmorskan på koll igen.
Alla värden såg bra ut och grodan växer som den ska.
Hjärtljud: 142 slag/min
Sf mått: 31 cm. följer kurvan.
Låg med huvudet neråt även denna gång men är fortfarande rörlig.

Själv har jag börjat samla på mig vatten i kroppen o är lite svälld i händern. Men de går över efter förlossningen.
Börjar bli lite nervös nu, är ju bara 8 veckor kvar eller 59 dagar om man vill räkna de så.
Vi bokade även in nya träffar ända fram till Bf nu eftersom dom stänger ett Mvc under semestern. Kan ju bli trångt med tider när många är lediga.

Nu ska jag åka och lämna in bilen på återbehandling av lackförseglingen jag gjorde förra året. Så nu får pärlan lite kärlek innan sommaren.

Senare blir de lite kalas då svägerskan har fyllt år. Hon ska bjuda på smörgåstårta ikväll. blir perfekt för då slipper jag ställa mig och laga kvällsmat. :D



Hoppas alla får en trevlig eftermiddag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela