Snuppananni

Börjar närma sig!

Publicerad 2010-05-21 12:27:08 i Vardagens påhitt,

Bara 44 dagar kvar idag!
Himmel o pannkaka va fort tiden går ibland. Tyckte inte de var länge sedan som de var typ 150 dagar kvar.

Men de är väl bara att börja förbereda sig så gott de går. Har ju fått de mesta på plats och iordning nu inför bebisens ankomst.
Enda som saknas just nu är vagnen, men den står på Barnens Hus och väntar på att bli hämtad vilken dag som helst.
Det buffar och knuffar och knölar runt ganska mycket i magen just nu. Härligt!

Var till Bm på koll i onsdags o då såg allt så fint ut. H*n låg fortfarande med huvudet neråt o stjärten upp mot höger sida. Måste vara en favoritplats eftersom den legat så sedan v.27-28 nångång. Får hoppas att den lille inte tänker vända sig något längre fram heller.

Börjar bli lite jobbigt att sova på nätterna också. Antingen så är jag kissnödig, drömmer mardrömmar eller så gör de ont i kroppen. Är gristrött på morgonen och då har jag ändå sovit ca 10-11 timmar. Men de ska väl inte vara alldeles för lätt att vara gravid heller antar jag.

Nu ska jag ta mig en bit mat och försöka komma igång med nå vettigt att göra innan hjärtat kommer hem o börjar stimma. :D




en bild på senaste inköpet till bebisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela