Snuppananni

Dålig uppdatering

Publicerad 2010-05-21 12:03:09 i Vardagens påhitt,

Nu har jag varit väldigt seg med att uppdatera här igen! Fy på mig!

Men de har varit fullt upp hela dagarna så de har inte funnits så mycket tid att sitta här vid datorn o skriva. Men idag så regnar de o är allmänt tråkväder så då är de ok att sitta inne.

Kan göra en lista på lite av vad som upptagit mina dagar:

* 9/5 Shoppat Babyskydd till bilen.
* 9/5 Lillebror Jonas kom på besök några dagar.
* Tvättat en hel del babykläder och sängkläder under veckan. Även passat på att börjat packa BB-väskan.
* 15/5 Var till Falun på Streetrace och visade upp sambons bil under en paus. Blev även en större bilträff samma kväll i Falun med mycket fina bilar och trevligt folk.
* 16/5 Var vi till Sandviken och träffade Linda och familjen en sväng.
* Pysslat om Stefan som varit hemma o vart sjuk.
* Njutit i solen och blivit solbränd.

Detta är väl en del av vad som hänt senaste tiden.
I övrigt på dagarna har de väl mest blivit de vanliga hemmafixandet med matlagning osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela