Snuppananni

Lunch och shopping

Publicerad 2010-05-26 21:37:34 i Vardagens påhitt,

Idag har de vart fullt upp ända sedan jag blev väckt av älsklingen vid strax efter 8.

Var först iväg till svärfar för att hämta skåp som älsklingen ska ha i ladan.
När vi kom hem igen så började han med att försöka polera upp kåpan på släpvagnen medan jag smaskade i mig en banan och pratade lite med svägerskan som var hem en sväng och fixade lite med en tavla som hon gjort.
Den blev skitsnygg rent ut sagt. Synd bara att den inte var till mig.. :P

Strax innan 12 så sa jag hejdå till alla hemma på gården och åkte ner på stan för att äta lite lunch med Jenny E, Jenny G, Vivi o Madde. Vi hade bestämt oss för China eftersom de är allas favorit, plus att dom har en bra lunchbuffé.
Det blev lite som en avtackningsmiddag för Jenny E eftersom att hon gjorde sin sista arbetsdag med oss idag. Hon ska ju nämligen lämna oss alla här i stan och flytta till piteå i helgen. Får hoppas att hon kommer att trivas bra där uppe och att hon kommer ner o hälsar på oss sen.

Efter lunchen så styrde jag o Madde bilen mot Kupolen för lite tidsfördriv och shopping.
Jag hittade massa snyggt som jag skulle vilja ha. Men med lite drygt en månad kvar av gravididiteten så känns de inte så aktuellt att shoppa en massa.
Madde hittade 2 kanonsnygga linnen som fick följa med henne hem. *avundsjuk*

När vi kikat klart så åkte vi ner till kontoret för att lämna av lite nycklar o så innan de var dags att lämna av Madde hos tatueraren.
Jag bestämde mig för en till tur på kupolen eftersom jag ändå inte hade något speciellt att göra ensam hemma.
Det kliade i mina shoppingfingrar och jag kunde bara inte låta bli att köpa nått. Det blev ett par svarta 3/4 byxor och en topp till mig. 2 bodys till Mullgrodan och hittade även en snygg body till Älskade Lilleman. Ibland kan man ju bara inte låta bli att köpa sånt man ser. 
Har lagt upp bilder på min bilddagbok www.bilddagboken.se/snuppananni

Nu har jag även kikat på mitt favorittvprogram "förlossningskliniken" på tv4fakta också så nu är dagen fulländad.
Bara att borsta gaddarna o lägga huvudet på kudden o hoppas på att få sova lite i natt.

Blir tidig uppstigning i morgon för då ska jag lämna in bilen för byte av framruta kl 7.
Lite sugen på att gå på nyöppningen av Clas Ohlsson i insjön oxå och se Team Moreus men vi får väl se hur de blir med de.

Nu tycker inte Mullgrodan att jag ska sitta här längre för de sparkas o bråkas för fullt i magen nu.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela