Snuppananni

Söndag!

Publicerad 2010-05-02 11:57:30 i Vardagens påhitt,

Förargligt! Idag är de en stor sol på himlen och då är man hemma och kan vara inne om man känner för de. Men igår när man var tvungen att vara ute hela dagen så skulle de regna hela tiden.

Nu ska jag starta en stor tvättmaskin och sen ska jag gå ut och hjälpa stefan i garaget när han ska plocka ner bromsarna fram på evon och renovera upp dom och byta till nya värre bromsskivor.

Till kvällen blir de tändning av grillen igen. Denna gång blir de en färdigmarinerad filé från Siljans Schark. Ser fram emot kvällen. Kanske jag även ska ge mig på att göra en jordgubss och rabarberpaj till efterrätt också?!

Hoppas alla får en solig avslutning på helgen. Själv går jag på semester i morgon så jag får fortsätta vila. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela