Snuppananni

Trucks in Dalarna

Publicerad 2010-05-08 12:32:50 i Vardagens påhitt,

Då är vi precis hemkomna från mässan Trucks in Dalarna som är denna helg på Romme Travet.
Egentligen skulle vi inte dit något men eftersom vi vaknade så tidigt och inte hade något speciellt att göra på förmiddagen så åkte vi dit. Stefan fick fribiljetter på sitt jobb så de var ännu bättre.

Gick runt och kollade in lite snygga lastbilar o även lite mindre snygga. Var många utställare på plats. Så de blev många "godis och nyckelbands- stopp".
I volvos monter/ lastbil så hade dom ett lastbilsspel som stefan provade. Man skulle klara av att köra en lastbil genom nån bana och få höga poäng. Han hamnade på topplistan ett tag.
Sen bjöds de även på korv så de blev ju en liten försmak på lunchen.

Eftersom min kropp inte alls vill vara med idag så begav vi oss hem ganska snabbt. Är inte så lätt att röra på sig när både foglossning och ischias bråkar samtidigt. Får väl se hur kul resten av dagen blir.

Ska nu åka vidare ut mot kusten, närmare bestämt mot Gävle för att gratta storasyster som fyller 40 idag. Måste komma på något fint jag kan köpa till henne på vägen dit bara. Har grubblat över de hela den senaste veckan men inte kommit på något bra och roligt ännu.

Skriver mer i morgon och berättar hur dagen gick och slutade.

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela