Snuppananni

BVC

Publicerad 2010-11-10 23:04:23 i Vardagens påhitt,

Var till Bvc med Rasmus i morse. Min lilla kille växer ju så de knakar i sömmarna. Idag var han 67,5cm lång och vägde 7500 gram. Det är en ökning med 3,5cm och ca 700 gram på en månad. Men Liten ska ju bli Stor med tiden.

Eftersom lillprinsen blev 4 månader igår så fick han sin första smakportion med potatis idag. Det blev väl en o annan rynka i pannan, man han spottade inte ut de. Så snarare ut som att han tyckte om det. Så i morgon ska vi prova lite mer.

Idag blev de en lite mer normal dag än gårdagen. Igår somnade Rasmus i min famn i soffan vid 3 och vaknade 5. Skönt för oss båda men sen efter blöjbyte, mat o pyjamas så somnade han om igen o sov för natten. Vaknade bara o åt i natt några gånger o sen var han pigg och vaken som vanligt igen vid 8 i morse.. så han sov ca 15 timmar igår.
En trött lite kille.

Jag fick ju en del egen tid när han sov så mycket men det vart ganska långtråkigt framåt kvällskanten.

Blir bara ett kort inlägg idag, för jag måste gå o sova så jag orkar upp i morgon bitti.

Natti natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela