Snuppananni

En lista

Publicerad 2010-11-19 11:15:22 i Vardagens påhitt,

Sitter här och har lite tråkigt i väntan på att Rasmus ska vakna från förmiddagsvilan. Så jag slänger upp en liten lista.

1. Vädret utanför mitt fönster: Vinterlandskap med minusgrader. Solen försöker tränga igenom molnen.

2. Lyssnar på just nu: Surret från datorn och varmluftspumpen i hallen.

3. I går gick jag och lade mig: vid 22 tiden.

4. I dag vaknade jag: Av att Rasmus låg i sin säng och skrattade och pratade vid 05.30. Matade han och somnade om o vaknade igen vid 07.30 av att han låg o sparkade på mig. Rackarungen.

5. Jag har på mig:  Mina myskläder och tofflor.

6. Senaste person som ringde mig: Stefan.

7. Senaste person som jag ringde upp: Stefan

8. Senaste person som skickade sms till mig: Hmm Vivi tror jag de var.

9. Senaste person som jag skickade sms till: Det var nog till vivi de med.

10. Senaste vän jag addade på Facebook: oj de var ett tag sedan jag addade nån på face. Kommer inte ihåg.

11. Som addade dig: hmm kan ha vart Ogge.

12. Senaste person som mejlade mig: Det var säkert nån från tradera om nån vunnen auktion.

13. Senaste sajt som jag kollade på: Aftonbladet.se

14. Ska göra idag: Busa med Rasmus och hitta på nått med älsklingen när han kommer hem från jobbet.

15. Bra eller dålig dag idag? Hittills så har den nog varit bra, förutom att jag inte sovit ut riktigt.


Då har jag roat både mig själv och er en stund.
Hoppas ni får en fin dag

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela