Snuppananni

Fotosession med Rasmus

Publicerad 2010-11-06 21:50:20 i Vardagens påhitt,







Detta är några av alla bilder från dagens fotosession som jag och Jenny hade med Rasmus idag.
Blev många bra bilder. Ännu fler bilder som ska skickas på framkallning och även en del som kanske kommer bli förstoringar.

Jag tyckte de var en riktig skoj dag. Var ett tag sedan jag träffade Jenny nu, men de kommer väl kanske bli lite oftare nu när hon flyttar hem från Piteå igen.

Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket. Käkade American take away pizza o kikade lite på tv.
Men nu får de vara bra för ikväll, nu blir de kudden några timmar.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela