Snuppananni

Paket.

Publicerad 2010-11-04 12:34:28 i Vardagens påhitt,

Paketet jag skrev om i slutet av förra blogginlägget blev ingen julklapp. Jag kunde inte hålla mig från att ge Stefan de. Men de gör inget. Han blev så glad och jag har en massa annat skoj att ge han i julklapp.
För er som är nyfikna över vad de var i paketet så var de detta:



En modellbil. En Mitsubishi Lancer Evolution 8.
Älsklingen älskar ju allt som har med Mitsubishi o rally att göra.

Blev så glad när älskade kom hem igår kväll. Han hade varit till jobbet på kvällen och fixat med våran volvo.
Jag ringde för att höra när han skulle komma hem och beklagade mig även över att min favvo choklad var slut (Fazer Marianne). Det tyckte han var bra eftersom jag äter choklad hela tiden.
Men när han kom hem så hade han tyckt lite synd om mig,så han hade köpt en Marabou schweizernöt! Åh gullhjärtat mitt.

Idag har de blivit dammsugning o undanplockning av saker.
Min kära sambo är expert på att lägga sina bilgrejjer på skänken i hallen. Plockade tex undan 3 extraljus i kartong, 4 xenonkitt, några plattjärn, sladdar, bilwax o annat smått o gått. Så nu kommer han få ett H-vete att hitta alla sakerna igen.. Mohahaha!

Har även bokat en tandläkartid. Så på måndag morgon får jag väl höra om de blir o drar ur allt o skaffa löständer eller hur de blir.
Det var lättare sagt än gjort att få en tid. Ringde först till folktandvården, men dom var kort om folk o hon jag pratade med sa att hon kunde sätta upp mig på en väntelista men hon kunde inte lova nån tid förns om 2-3 år. Ringde istället till en privat tandläkare och dom tog in nya patienter. Fick en återbudstid redan på måndag morgon.

Nu ska jag ta in Rasmus som ligger ute på verandan i sin vagn o sover lite. Sen blir de nog en eftermiddagspromenad.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela