Snuppananni

Prinsen o hoppgungan

Publicerad 2010-11-22 21:51:22 i Vardagens påhitt,

Lovade ju att lägga upp en bild på när min lilla älskling provar sin nya hoppgunga. Tyvärr så kom de en massa annat mellan igår kväll så jag hann inte lägg upp nån. Men den kommer nu istället.



Han är fortfarande lite för liten för att sitta perfekt i den men han kommer ju växa i den med tiden.
Åh så han älskar sin hoppgunga. Han satt i den o hoppa idag med o skrattade så fort jag tittade på honom.

Min sötprins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela