Snuppananni

Sandviken igår.

Publicerad 2010-11-25 21:23:49 i Vardagens påhitt,

Var en sväng till sandviken igår och hälsade på Jenny E som fyllde år. Hela 28 år blev hon. Hon börjar närma sig tant men de får jag inte säga högt..hihi.
Det var jätte trevligt. Vi fikade o pratade en massa o busade med Rasmus.

Hade egentligen en lång lista med personer som jag tänkte hinna träffa men de blev inte så. Först så kunde inte min gamla fostermamma träffa mig för hon var insnöad.

Det var ju en riktig snöstorm i Sandviken igår så de var ganska spännande att ta sig dit o hem o runt i stan. Men de gick så fint när jag hade en fyrhjulsdriven bil. Den blå tog mig dit jag ville.

Sen hade jag tänkt o åka till mamma en kortis o hälsa på men då höll dom på o ploga o krångla vid henne o jag hade ingen lust att gå från parkeringen i andra ändan av området i snöstormen och samtidigt bära Rasmus i bilstolen. Så de får bli en annan gång.
Åkte istället till Daisy´s och käkade. Var länge sedan jag åt deras oerhört goda potatismos. Vet inte vad dom kryddar den med men den är fantastisk. Har inte ätit på nån annan Sibylla där dom haft lika mos.

När magen var mättad så styrde jag Den Blå mot systers nya hus.
Åh va trevligt vi hade. Rasmus fick träffa 2 av sina tre kusiner på min sida. O tjejerna var förtjusta. Dom ville hålla i han o ha han i knä. Minsta pip han gjorde så skulle dom ge han nappen. Sötisarna. Tjejerna är 5 år så dom var riktigt nyfikna på han. :D
Jag o syster snackade en massa eftersom vi inte träffats på typ ett halvår. Allt mellan himmel o jord avverkades.



Inte de lättaste o ha koll på allihop samtidigt. Helst som ingen av de tre ville sitta stilla..

Nu ska jag mata lilleman en sväng sen ta en varm o skön dusch... det är välbehövligt för snart fryser jag till is..

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela