Snuppananni

Shopping

Publicerad 2010-11-21 15:16:49 i Vardagens påhitt,

Rasmus verkligen älskar sin hoppgunga som han har fått idag. Han älskar ju att stå i mitt knä o hoppa till mina armar inte längre orkar hålla upp honom. Så idag var vi till Barnens hus och Stefan köpte en hoppgunga till Lillhjärtat. Nu har han suttit o skrattat o hoppat en stund.

Vi var även runt en sväng på Kupolen o inhandlade lite andra saker också.
Det blev en varmare vintermössa med små öron på från lindex och 2 par strumpor. Vi var även in på H&M en sväng för o se om dom hade nå fint. Hittade två par strumpor där med, så nu fick han så han klarar sig en stund.

Bjuder på en bild på den fina mössan som jag hittade. Kommer nog nån bild på en glad hoppande Rasmus senare idag.



Hade bra så länge..

tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela