Snuppananni

Strålande sol och blå himmel.

Publicerad 2010-11-16 13:55:52 i Vardagens påhitt,

Tog en förmiddags promenad med Rasmus. Vi gick till postlådan och postade två paket. Det var ju rktigt fint väder ute. -6 grader sa termometern i köket innan vi gick ut. Helt underbart att ta en promenad i detta väder. Så här kan hela vintern få vara. 5-10 grader kallt, massor med snö och strålande solsken.
Hade kameran med mig på den korta promenaden för att prova om jag kunde få nå bra bilder. Ska lägga in dom sen så får vi se om jag bjuder på nån eller inte. 

Igår var jag o Sofia och barnen på MeandI klädparty. Det var skoj. Fanns mycket fina kläder men tyvärr inte så mycket för min lilla prins. Men jag shoppade mig en heldress och en skarf till honom. Han kommer bli så fin. Lägger upp en bild när jag får hem kläderna så ni får se.
Var även en sväng på Kupolen på förmiddagen och shoppade lite. Det blev en ansiktsskrubb och en hudlotion till mig. Första gången på länge som jag köper något till mig själv på kupolen.

I övrigt under helgen så har jag haft min lillebror på besök. Var nog ca 2 månader sen jag träffade han senast. Men det var mycket trevligt. Han är duktig på att fota så han har fått föreviga Rasmus en del under helgen vid olika tillfällen. Ska bli kul o se bilderna sen. Han försökte även att lära mig lite om att ta kort, men jag är ju totalt kass på sånt där.

Nu ska jag hitta på nån form av mat att tillaga till hjärtat kommer hem. Han ska ju iväg och svetsa pippor till skotern ikväll igen så vi får se om jag och rasmus följer med och dokumenterar deras arbete eller om vi blir hemma.

Allt för nu. hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela