Snuppananni

Team jacka

Publicerad 2010-11-22 22:06:59 i Borlänges Ockelbopojkar,

Idag så har jag mest suttit i soffan och sprättat bort en massa reflexer från en jacka. Det blev många timmars sprättande men nu är de äntligen klart.
Nu tänker ni att jag är dum som tar bort alla reflexer för de är ju sånt som är bra att ha, så man syns när man är ute i mörkret. Men i detta fall så ska den inte användas när de är mörkt.
Det ska bli en team jacka för Borlänges OckelboPojkar, så ni kan ju gissa vilken färg jackan har..
Orange, så klart.
Det är en sån där arbetsjacka med flouroserande orange o en massa reflexer på. Fast nu är ju min nästan utan reflexer.
Nu ska min och alla de andra teamkompisarnas jackor iväg på tryck, så fort dom sprättat klart sina reflexer. Dom ska ju helst vara klara före den första tävlingen, men det beror ju lite på tryckeriet oxå.
Jag lägger upp bilder på våra fina teamjackor senare när dom är färdiga.

Vet inte just nu när första tävlingen / arrangemanget går av stapeln för säsongen, men de lär väl bli strax efter nyårshelgen skulle jag tro. Det jag vet är att de ser ut att bli mycket resande i februari och mars.

Vill ni veta mer om dessa Ocklebo entusiaster så gå in på www.4ever300.com
Finns mycket bilder och material från tidigare arrangemang.

Jag och Rasmus följer och dokumenterar allt vi kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela