Snuppananni

Torsdagsmys..

Publicerad 2010-11-04 19:55:03 i Vardagens påhitt,

Det är precis vad kvällen bjöd på.
Vi har nyss kommit hem från en tacomiddag med familjen hos grannarna. Grannarna är ju inga vanliga grannar som alla andra har, utan de är Rasmus farmor med sambo, lillfaster, storfaster med sonen lillprinsbus (kusinen). Även farmorsmor var där i kväll och åt mat med oss. Alltid trevligt när alla är samlade. Var riktigt gott med tacos också, var ett tag sedan jag åt de nu.

Lilleman var så trött när vi kom hem, så han somnade direkt när han fått på sig pyjamasen och lagt huvudet på kudden.

Så nu ska jag väl gå o kika på när älskligen spelar Colin mcrae rally på Xbox.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela