Snuppananni

Tyg...

Publicerad 2010-11-05 14:36:02 i Pyssel,



Satt och surfade efter tyger igår kväll och hittade detta! I Love it!

Så direkt när Rosa Huset öppnade i morse åkte jag och Rasmus och köpte lite tyg och lite spetsband.
Tänken är att de ska tillverkas en hissgardin av detta så småningom.
Vill ha den ovanför köksbänken stället för panelgardinerna som sitter där nu.
Nu ska bara tiden att sy den finnas. Men det ska nog gå att klämma in en stund med symaskinen efter att Rasmus somnat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela