Snuppananni

Måndag!

Publicerad 2010-11-01 20:39:54 i Vardagens påhitt,

En tidig morgon för mig men inte för Rasmus. Han väckte mig vid 07.15 o jag vart så klart klarvaken. När han fått mat o ren blöja så somna han så klart om o jag fick vara vaken själv. Men men sånt är livet ibland.

Då ska vi se vad som har hänt idag.. Funderar... funderar lite till... fy för att vara senil asså.

NU vet jag, jag och Rasmus var ju och lunchade med två av mina goa kollegor. Jenny G och Vivi. Vi var till China Garden och åt buffe. Det är ruskigt god buffe där. Dom har tex alltid; en friterad rätt, nudlar, vårrullar o wokade grönsaker. Sen har dom även en kyckligrätt o en kötträtt som varierar. Kan verkligen rekomendera den restaurangen om ni råkar befinna er i Borlänge o är sugen på kinamat nån dag.

Efter lunchen så åkte jag o Rasmus hem o hängde lite tvätt och fixade lite mat åt Stefan till han slutade jobba.
Så nu under kvällen vart de mest mys i soffan innan lillemannen somnade vid 18-tiden.

Nu ska även hans mamma gå o sova så hon orkar kliva upp minst lika tidigt i morgon igen.
I morgon är även en långpromenad inplanerad.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela