Snuppananni

Höststädning

Publicerad 2010-10-20 18:50:19 i Vardagens påhitt,

Då ser jag ut genom mina fönster igen då. Det var verkligen dags för en tvätt av fönstren.
Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig putsat fönstren här hemma, o då flyttade vi hit våren 2009.
Då var dom inte direkt nyputsade heller. Men nu är dom så fina igen. :)

Sen starta igång diskmaskinen o körde även en tvätt när jag ändå var i farten.

Medan Lilleman ändå sov så gott ute i vagnen så passade jag på att ta en sväng om med dammsugaren.
Så nu är allt så rent o fint. Känner mig så nöjd.

Nu blir de en frukt i soffan framför nå dåligt tv program.

Lilleman sover och karln är på sitt jobb o fixar med bilen inför vintern.
Så de blir att mysa ensam i soffan. Men det betyder mer plats åt mig o jag får själv välja program att titta på.

Trevlig Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela