Snuppananni

Söndag

Publicerad 2010-10-31 18:04:30 i Vardagens påhitt,

Har vart till Citygrossen o storhandlat. Så nu finns de mat i kylen o frysen så vi klarar oss väldigt länge.

Tog även ett skoj kort där.Men lyckades på nått vis radera bilden från telefon när jag skulle lädda upp den på facebook. Fan! Men men.. det var en kartong med 6 paket med Bregott Extra Saltat. Ni vet den röd /orangea lådan. Men på en av paketen så hade dom missat att trycka loggan o allt de andra på locket. Så de var 5 riktiga o ett paket med helt vitt lock. Såg lite skoj ut.

Har även varit duktig o gått en långpromenad runt berget på förmiddagen med lillhjärtat i vagnen och kört två tvättmaskiner med tvätt.  Stora hjärtat har varit så snäll o tvättat min bil idag och gjort den så fin. Även målat våra skåpluckor en vända, så snart kanske dom kommer upp igen.

Nu står söndagsmiddagen på spisen o i ugnen. Det blir helstekt fläskytterfilé med potatisgratäng o beasås.
Smaskens till sista slicken..

Nu blire äta lite och sen blir de o mysa lite i soffan.

Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela