Snuppananni

Undra sa Flundra!!

Publicerad 2010-10-25 19:33:14 i Vardagens påhitt,

Stefan jobbar eftermiddag så nu när Rasmus sover så ska jag passa på o mysa ner mig i soffan till sista avsnittet av Ullared för säsongen. Blir nog en kall Cola o lite popcorn till de skulle jag tro. Även några tända ljus för mysfaktorns skull.

Har ju fått nån släng av micropopcorns och choklad beroende sedan jag fick Rasmus. Men de kanske beror på att jag ammar honom. vad vet jag. Jag lider inte av att äta lite popcorn på kvällarna.

I morgon så blir de nog en långpromenad med Rasmus igen. Blev ingen idag, för de såg så kallt ut ute i morse när jag klev upp så jag skippade de. Men i morgon så ska jag ta mig i kragen o gå ut en sväng. Det är ju så skönt när man väl kommer ut o får upp farten. Det är lättare att tänka o rensa skallen på alla funderingar.

Den fundering som nu kretsar runt o tar upp massa plats, är den om när jag ska börja jobba igen. När jag väl börjar jobba, vad ska jag jobba med?
Känner att jag vill göra något annat än att städa, det har jag gjort nu i 5 års tid så jag är ganska less på det. Sen gör de ju inte saken bättre att chefen är lite "ko-ko".
Men vad ska jag jobba med? Vad kan jag för något? Vart skulle jag trivas?
Hur blir de om jag skulle få skiftarbete när stefan jobbar skift?
Alla dessa frågor gör mig stressad o får mig att ligga sömnlös i ca 1 timme efter jag lagt mig på kvällen.
Men ju mer jag funderar på de desto mer frågor dyker upp i huvudet på mig.

Behöver verkligen slappna av och ta en lååååång promenad o rensa huvudet.

Nu blire en skön o efterlängtad dusch o sen soffan..

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela