Snuppananni

VIP visning på Mats Bilar.

Publicerad 2010-10-21 20:56:47 i Vardagens påhitt,

Skulle ju som tidigare nämt på VIP visning av nya Subaru STI Racing på Mats Bilar i kväll.

Det var trevligt, dom bjöd på lite smörgårstårta o läsk.

Var ganska mycket folk där och kollade på den o de andra bilarna som dom har där.
Stefan provsatt bilen lite medan jag gick runt o inspekterade den i övrigt. Konstaterade ganska snart att de skulle bli trångt o få in barnvagnen i skuffen så de var ett minus. Men det fanns ISO-fix fästen monterade till bilbarnstol o det är ju bra. Det är mer än vad de är i "Den Blå"

Stefan tyckte att de var lite mycket Lull lull som var helt onödigt i en "Racing" bil, som tex telefon.
Sen har dom ju förstört alla nya bilar med att tabort nyckeln till bilen o ha ett Keyless system istället där du har ett kort o en knapp där de står  START o STOPP Engine på.

Men över lag så fick den ett godkänt resultat. Men ska du köpa en sån här bil se då för guds skull till att köpa MED vingen. Utan så ser den bara pinsam ut.

Kika gärna mer på www.subaru.se


Detta är den rätta färgen på bilen. Den vi såg idag var vitmetallic, såg nästan pärlemor färgad ut. Det finns givetvis fler färger men detta är den rätta färgen för en bil med Rally i blodet.
Subarus blåa färg


Förarplatsen. Lägg märke till den fula panelen på ratten som är till telefonen. Den ser helt malplacerad ut.
Förarplatsen på nya Sti Racing.

Det var de för ikväll. Nu blir de soffan en stund för min del. TJING

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-10-22 14:25:22

hehe, jaså. Det var ett bra tag sedan jag gjorde den, så jag kanske har glömt bort hur man gör :P

Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela