Snuppananni

Tradera mera.

Publicerad 2010-09-18 13:13:09 i Vardagens påhitt,

Då har jag kommit på att de inte bara är kul att lägga bud o köpa saker på tradera. Det är även kul o lägga upp egna annonser o sälja lite saker som ändå bara ligger o skräpar o tar plats här hemma.

Kan man få igen nån krona på sånt man slutat använda för länge sedan o som annars skulle gått till tippen så kan man ju köpa nya saker för dom kronorna. :D

Hittills så har jag bara lagt upp lite kläder, gardiner o även gamla cd skivor som pappa lyssnade på. Går väl sådär med försäljningen men de blir ju nån krona.

Nu ska jag ta lilleman som vill ha min uppmärksamhet

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela