Snuppananni

Ullared here i come

Publicerad 2010-09-21 11:29:46 i Vardagens påhitt,

Jag har flirtat till mig en resa ner dit.
Eller rättare sagt så var de Stefan som fick lova mig en resa dit om han ska få köpa sig en ny bil. Ska han shoppa nå DYRT så lär väl jag oxå få nöjet att shoppa nått även om de inte ens kommer i närheten av hans prislapp. Men inte sagt att de inte är minst lika kul.

Boendet är bokat, och det är tur ibland att man känner till lite mindre ställen än Gekås Camping, för där var de tjivtjockt. Det blev istället Alkoven Ab i Gällared. En ombyggd gammal skola, 10 minuter från Gekås.

Den 9/10 bär de av mot Ullared och shoppingen. Det ska bli kul o se hur de går o shoppa där med en 3 månaders bebis. Om det blir nå shoppat överhuvudtaget eller om de bara blir o bära omkring på han.

Har skrivit en inköpslista. Än så länge leder Rasmus inköp. Tätt efter kommer mina inköp o på delad sista plats kommer Stefan o hans syster. Han syster har gjort en beställning eftersom hon inte tänker åka dit själv.

 

Nu kurrar magen så nu är de dags att gå o värma lite av gårdagens paj som jag gjorde. En brockoli och västerbottenost paj. Den blev himla god.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela