Snuppananni

Uppdatering av livet!

Publicerad 2010-09-12 10:55:18 i Vardagens påhitt,

Sitter nu med lilleman i famnen o försöker göra ett inlägg. Har varit mycket att stå i sedan han kom så de har blivit dåligt uppdarerat här..

Lilleman han växer så de knakar om de. nu är han hela 2 månader o väger 5800gram o är 60,5cm lång.
sover fortfarande snällt på nätterna o är världens goaste på dagarna..

Har haft en hel del o göra dom senaste dagarna oxå. Fredagen så klippte jag ner en massa buskar på gården, så de blev lite höstfint.

Igår var vi först till min lillebror i Björsjö o hälsade på o hjälpte han med hans mopedbil. Nästan direkt när vi kom hem så blev byta lite kläder o ge lilleman mat för att sen åka till Stefans arbetskompis på "De misslyckade 30åren"-fest.
Den var riktigt lyckad, hade kanonskoj. Mycket tok utspelade sig under kvällen.

Nu idag blir de nog att fortsätta på vårt byggprojekt om de är uppehåll. Vi har ju rivit bort trappen på gaveln och byggt ett 6kvm stort golv där så vi får en liten veranda att sitta på. Nu är de bara rampen upp som ska på plats.
Blir även en tvättar dag. Vilket kan behövas för nu var tvättkorgen nästan överfull.

Har även fått ont i halsen så jag får väl se hur mycket av de planerade som jag egentligen orkar med at göra.

Lägger in en liten bild på Rasmus så ni får se hur stor lillkillen har blivit.

Hade bra!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-12 16:53:36

Åh SötGubbe ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela