Snuppananni

Yey

Publicerad 2010-09-13 15:18:32 i Vardagens påhitt,

Jag är bara för glad idag. Trots att halsen gör ont hela tiden så gör de mig inget.

Har ända sedan förlossningen gått till min garderob var o varannan vecka för att prova om jag kommer i mina favvo Lee jeans.
Alla gånger har vart en besvikelse.
Har endast fått upp dom till mitten av låren eller fått upp dom helt, men då har de glipat en decimeter så de inte gått att knäppa dom.
I slutet av förra veckan gav jag upp allt vad möjligheten att komma i mina jeans hette o lade ut några av mina jeans till försäljning på tradera. Dock inte mina favoriter, utifallatt jag skulle kunna ha dom senare.
Försäljningen går inte så strålande direkt men jag lever på hoppet.

I morse skulle jag göra en av de svåraste sakerna som finns nu för tiden: välja kläder!
För skojs skull så tog jag fram mina favvo Lee o drog på mig dom.
Dom gick att få upp hela vägen, och dom gick att knäppa!!!
Fatta min lycka var total. Hur man nu kan bli så lycklig för en sån simpel sak.

Ville bara berätta hur glad jag blev.

Nu ska jag mata lilleman o sen dra till kupolen för att möta upp Vivi o gå en sväng där med henne.

kram till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela