Snuppananni

Målat skåpsluckorna

Publicerad 2011-04-18 15:21:14 i Pyssel,

Nu äntligen har jag fått orken att ta tag i de sista 4 skåpsluckorna.Hela projektet började för ca 1 år sedan, men nu lider de mot sitt slut, förhoppningsvis.

Idag på förmiddagen tog jag ner de kvarvarande 4 luckorna från övervåningen. Dom ska få ett lager färg till sen ska dom upp på skåpen i köket.

Har visserligen två skåp kvar där luckorna inte är slipade ännu, men de få bli en helg framöver. Ett av skåpen är ett hörnskåp och den luckan måste sitta kvar och får därför slipas o målas på plats. Lite krångligt men de blir iaf fint.

Sen är de bara på med handtag och barnspärrar så är de klart sen. :D

Nu blir de matlagning med lillprinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela