Snuppananni

Semesterbilder

Publicerad 2011-08-05 21:06:06 i Vardagens påhitt,

Först ut på våran semester resa blev en tur upp på Hyckjeberg för att kolla på den fina utsikten. Vi valde att ha träningskläderna på eftersom vi tänkte ta en rask promenad uppför för att få lite träning. Det skiljde nämligen 100höjdmeter på en 1kilometers sträcka så de var bitvis ganska brant.
Rasmus fick en semesterpresent i form av en stor tramptraktor med släp. Han verkligen älskar den.  Han badade även i dammen tillsammans med oss för första gången. Det var spännande. Men pappas famn med sin värme och trygghet slår allt.
Mot slutet av semester veckan så begav vi oss till Orsa för att kolla på Storstupet och Helvetesfallet. Det var mycket sevärt.
Vi besökte även dalahäst tillverkningen i Nusnäs och kollade på hur de går till när man gör en dalahäst. Tyvärr så har jag inga bilder därifrån så ni får själva åka dit och titta.. :D
Nu har jag laddat upp med energi inför höstmörkret. Hoppas ni med haft en bra semester..

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-08-15 13:22:51

Mycket kul har vi hunnit med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela