Snuppananni

God jul

Publicerad 2011-12-24 10:18:41 i Vardagens påhitt,

Nu har julafton börjat. Jul känslan börjar infinna sig efter en frukost med skinkmacka.

Tyvärr dras Stefan med feber på mellan 38-39 grader, och det är ju typiskt för honom. Han blir oftast sjuk när han är ledig en längre stund.

Nu på morgonen fick Rasmus välja ett paket under granen. Självklart valde han det största. Bobben.
Just nu sitter han och Stefan på golvet och bygger ihop den.
När det är klart så ska vi gå ut och testa den på den lilla snö som är kvar.

God jul önskar jag och familjen till er alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela