Snuppananni

Gott nytt år!!

Publicerad 2011-12-31 21:13:10 i Vardagens påhitt,

Vill bara smita in och önska alla mina härliga läsare ett gott nytt år. 

Detta har varit ett lugnt och harmoniskt år.
* Sonen har vuxit och utvecklats i en rasande fart och har börjat på dagis.
* Jag har varit både föräldraledig och återgått till arbetet igen.
* Insett hur kul de är att sy barnkläder och ha en hobby där man har fritt spelrum. Endast fantasin sätter gränserna. * Körde skoter för första gången.
* Hade en underbar sommar både hemma och på andra orter.

Nu är det dags att se fram emot ett nytt spännande år.
Jag hoppas de kommer starta med en lång sovmorgon. Men redan nästa helg är de fullt upp.
En träff med en kär vän, skoterkurs och 80 års kalas. :D Nu ska jag återgå till våra gäster ett tag, visserligen är de bara jag och svägerskan som är inne just nu medan grabbarna är i garaget..

Gott nytt år till er alla och var rädda om er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela