Snuppananni

Hej mitt vinterland..

Publicerad 2011-12-10 13:25:59 i Vardagens påhitt,


Dagens Outfit:

Jacka och Byxor: Snowpeople. Handskar: Graninge. Skor: Salomon.

-3 grader ute, då gäller de att klä sig riktigt. 

Pigg nog för att vara ute en stund i finvädret. Dock inga större ansträngningar.
Stefan skottade snö och jag drog Rasmus i pulka på gården.

Lillfaster S var också ute och lekte med Rasmus och drog han i pulkan. Oj va han skrattade när hon sprang med honom i pulkan.


Oki, jag lär väl erkänna att jag tog en tur på skotern också. :D Körde en sväng i kohagen och runt på gården. Rasmus skulle självklart provsitta så fort han fick chansen.
Han fick även åka en vända i kohagen mellan mig och Stefan.
Det var nog dagens höjdpunkt. Premiärturen på skotern för i år.
Synd bara att de inte är mer snö och att jag mår bättre, för då hade de nog blivit en längre vända.  

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund medan Rasmus sover lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela