Snuppananni

Nya Jackan

Publicerad 2011-12-03 13:30:47 i Vardagens påhitt,



Har varit ute och testat min vinst idag. 

Jag vann ju en jacka ifrån Röhnisch för ett tag sedan och fick hem den i torsdags. Önskade mig en Vega Jacket i Black men alla färger förutom Deep Pink var slut så de fick bli den. Ångrar mig inte.
Verkligen en härlig jacka. Den är vindtät och står emot regn och har dessutom massor med snygga detaljer.
Ett stort och bra plus var den snygga reflexen som följde med. Perfekt i dessa mörka vintertider. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela