Snuppananni

Soffhäng med missen.

Publicerad 2011-12-21 18:16:32 i Vardagens påhitt,

På lördag är det julafton, idag är det lilllördag, därför måste de ju vara lilla julafton idag eller har jag fel?

Jag bestämde i allafall att jag, missen och mamma skulle ha lite soffhäng med lördagsmys. Jag och missen tvingade mamma att göra popcorn :) nu har jag smulat popcorn i hela soffan ;)

Idag har jag även varit på julfest på dagis. Där blev de dans runt granen, julmat, pepparkakor och paketutdelning. Det var ett himla ös.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-12-22 05:31:57

Skönt att höra du inte blev sjuk. Nu håller jag ala tummar & tår för att du håller dig pigg & frisk över heeela julen.

Och du RAsmus, Ge mamma en STOR Bamse Julkarm ifrån mig!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela