Snuppananni

Trött liten kille

Publicerad 2011-12-20 18:58:58 i Vardagens påhitt,

Har en jättetrött liten kille här hemma. Hoppas bara att han inte är sjuk o får feber eller nå sånt. Jag har inte tid att ta ut nå VAB nu. 

Rasmus har varit vaken flera gånger under natten till idag. Men i morse efter att han ätit lite frukost med mig, så somnade han om igen, och sov till 9. Så länge brukar han sällan sova, vanligtvis är han vaken och leker för fullt vid 7-7.30.
Efter lunchen så sov han i ca 1 timme igen.
När jag sen hämtade honom på dagis så sa dom att han verkade trött och att han nästan somnade vid mellis.. Men han hade ingen feber eller verkade sjuk så han verkar bara trött.

Här hemma lekte han lite men ville gärna sitta i mitt knä. Han kröp upp i min famn och satte sig med missen och nappen och kikade på tvn med mig. ca 3 minuter senare sov han sött när klockan var 17.45. Han har inte somnat i min famn sedan han var runt 8-9 mån. Blev lite förvånad så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra... Men nu sover han i sin säng.. 

Jag hoppas verkligen att han är pigg och utan feber när han vaknar i morgon. Dagis ska ha jullunch så han är välkommen dit redan vid 9.30 för att äta julmat och fira jul med alla de andra barnen. Ska nog leta reda på en tomteluva som han kan ha på sig i morgon. 

Nu ska jag sy klart hans pyjamas som jag började på härom kvällen. Vill du se den så kika in på www.mullgrodan.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela