Snuppananni

En tand

Publicerad 2011-02-01 14:16:31 i Vardagens påhitt,

Rasmus har fått sin första tand nu!
Jag upptäkte den när jag skulle ge han gröt i söndags.
En liten liten vass kant har kikat fram i nederkant. Så nu är de livsfarligt att stoppa fingrarna i hans mun.
Han har även bitit mig en gång när jag ammat honom men inte så hårt som tur var.

Min lille kille växer och blir så stor.

Det var länge sedan han var så här liten.

Har en digital fotoram i köket som kör bildspel med en massa blandade bilder. Däribland den ovan och lite andra bilder från han var liten. Jag hinner inte riktigt med och se han växa.
Hans kusin som är 2½ år ser man ju nya framsteg på varje gång man träffar han, vilket är ungefär varannan vecka. Men med Rasmus så flyter tiden o alla händelser bara ihop. Är ju hemma med honom dygnet runt och märker inte att han växer.

Ska bli lite skönt att gå tillbaka och börja jobba nästa vecka. Då kanske jag kommer se hans utveckling på ett helt annat sätt. Kul att träffa lite andra vuxna dessutom. 

Nu blir de lite måleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela