Snuppananni

Team jacka

Publicerad 2011-02-22 14:51:03 i Borlänges Ockelbopojkar,

Äntligen är våra Team jackor hemma.





Har även fått möjligheten att använda den. På helgens Burkarcupen tävling i Östersund.
Jag som är en ganska liten tjej har svårt att hitta "arbetskläder" i en passande storlek.
Detta är en jacka från Top Swede i Storlek Medium. Antar att de är en herrmodell då den inte är figursydd på nått sätt. Men det gjorde mig inte så mycket att den var stor och bylsig, eftersom jag lätt fryser. Det var snarare perfekt för då kunde jag ha min vanliga skoterjacka (i dammodell 38) under denna.



Nu slipper jag frysa. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela