Snuppananni

Skor

Publicerad 2011-01-10 14:47:38 i Pyssel,

Då har jag pysslat lite igen.
Satt på internet och letade efter tips på bordsdekorationer till Rasmus Dop och hittade dessa söta små skor



Så först provade jag göra dom på bilden ovan som testskor, blev nöjd med resultatet och gjorde några till



Detta är än så länge hela kollektionen men de kommer nog några par till. Väldigt pilligt att göra dom men de är de värt när dom är så söta.

Sett från vänster:
Par 1 Vit sko med blå plös och sula och blå/vita skosnören i garn.
Par 2 Blå sko,plös och sula och ljusblå band.
Par 3 Vit sko med svart kant, grå plös och sula, lika skosnören som par 1. Även dekorerade med Rasmus namn och dopdatum.

Så vad tycks? Är dom inte för söta?

Nu ska jag ta liten o ge han lite mat.
Tjipp

Kommentarer

Postat av: Ina

Publicerad 2011-01-11 19:57:58

Hej Annica!!



Duu dom där små pysselskorna var ju ursöta!!!

Nu vill jag veta vart jag hittar detta pyssel, om jag hinner när jag kommer hem ska jag pyssla ihop några par till Albins 1 års kalas!!



Kram vännen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela