Snuppananni

En till blogg är född..

Publicerad 2011-07-12 12:01:41 i Vardagens påhitt,

Har skapat en ny blogg.
www.mullgrodan.blogspot.com
Den nya bloggen kommer endast handla om mina pysselprojekt.

Känner att de blir för mycket att köra allt på en o samma blogg så jag delar upp det. En temablogg med mitt pysslande och en privatlivs blogg.
Detta kommer fortsättningsvis vara min privata blogg och kommer mest handla om familjen.
Till vintern så kommer det självklart även dyka upp inlägg från Ockelbopojkarnas strapatser oxå men det är ett tag kvar till dess.

Nu ska jag starta igång lite lunch till mig och lillprinsen och sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på för härligheter. 

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela