Snuppananni

Min kära sambo tänker på lilla mig..

Publicerad 2011-07-07 20:47:21 i Vardagens påhitt,



Därför har han köpte en våtdräkt till mig. :D

Han tycker alltid att jag fryser så fort vi ska bada och därför inte badar nå länge. Nu är det problemet löst.

Tanken var att jag ska ha den när vi ska åka och bada och leka på Leksands sommarland på söndag om de är någorlunda bra väder. För att jag inte ska bli stående på sidan om så behövde jag nått värmande. 

Den är nu testad i poolen här hemma och den håller mig varm. Visserligen var det 25 -26 grader varmt i poolen men ändå. :D

Nu blir de popcorn o en kall cola i soffan tillsammans med min kära sambo som verkligen bryr sig om mig. 

Jag älskar dig min Stefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela