Snuppananni

Sneak Peek

Publicerad 2011-07-01 21:37:05 i Vardagens påhitt,

Här kommer en liten Sneak Peek inför morgon dagens lansering av mitt hemliga projekt.

Denna läckra färg är inget nagellack utan det är Volvos färgkod 470, Sonic Blue.

För er som försöker gissa er till vad mitt projekt kan vara så är detta en ledtråd:
Allt för att matcha bilen under morgondagens Volvoträff i Rättvik :P 

Morgondagen kommer alltså för min del bestå i att åka till Rättvik och kika på massa snygga Volvo bilar. Jag hoppas innerligt att vädret håller uppe hela dagen, för pärlan är nyputsad. 

Nu blir de o fixa de sista detaljerna inför i morgon!
Lämna gärna en gissning i kommentarsfältet. Kan bli roligt o se vad ni tror jag gjort. 

Natti

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-01 23:10:55

Jadu... va sjutton ska man gissa på? ;)

Jag tror att du ska leka smurf!!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-03 11:03:55

Och nu väntar vi med spänning på bilden du lovade på ditt hemliga projekt. ;D

Vill se Vill se Vill se!!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela