Snuppananni

Glömde berätta om igår

Publicerad 2011-06-08 20:29:49 i Vardagens påhitt,

Haha glömde bort att berätta om min tokiga gårdag. Det var ju meningen att jag skulle besikta bilen 15.30. Men när min besiktningstid började så satt jag i bikinin på gräsmattan med Rasmus i badpoolen utan en endaste tanke på bilen.
Kom in och skulle göra kvällsmat vid 16.20 o då slog de mig att jag skulle besiktat bilen. JAJA vad gör väl de. Vi hade de iaf mysigt i solen. Ny besiktningstid blir den 1 juli, samma dag som jag får körförbud på bilen. Den här gången får Stefan ta hand om det så det blir nån ordning.
Gjorde en tabbe idag vid lunchen oxå o vred på ugnen på fel läge när vi skulle göra pommes, istället för varmluftsfunktionen så vred jag på upptining ( ser nästan likadana ut, men är på motsatt sida på vredet). Funderade efter ett tag varför pommesen aldrig blev klar.. Stefan upptänkte mitt misstag och rättade till det o 10 minuter senare var maten på bordet! Vad skulle jag göra utan min sambo?
Snacka om solsting.
Nu blir de en kall cola på farstun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela