Snuppananni

Misstänkt tystnad

Publicerad 2011-06-02 17:01:51 i Vardagens påhitt,

Har en liten trollunge här hemma som verkar älska att göra bus. Är de inte så att både strumpor o skor dras av i tid o otid så är de träsprintarna i köksbordet som är på villovägar.
Men idag kom han på något väldigt mycket roligare.
Jag satt i köket och grejjade här vid datorn medan han lekte i godan ro. Rätt vad de är så blir de knäpptyst. Som alla föräldrar vet så bådar de sällan gott när de blir tyst.
Detta var vad trollungen hittat på. Han hade snabbt som attan krypit in i badrummet och fått tag på toarullen. Mycket underhållande att se honom sitta där och pilla i godan ro. Så nu blir de en överraskning vilken storlek på pappersbitar man får när man rullar av papperet.
"Mamma, titta vad jag hitta"
Nu ska jag förbereda inför kvällens grillning!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annica

En heltidsarbetande småbarnsmamma som älskar att sy barnkläder. Tränar lite titt som tätt, med målet att klara mer än jag själv tror att jag klarar.. Sambo med Stefan sedan snart 4 år, min personliga tränare och uppmuntrare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela